onsdag 27 mars 2013

sommarplaner börjar spikas!

Ska be syster lämna in min sommarshemeansökan imorrn o om jag får den ledigheten jag ber om blire 3 veckor juni o 2 veckor jjuli betald semester, naaajs :D

Såå 29 juni- 9 juli är jag i Albufeira, Algarvekusten i Portugal. Åker hem den 9 då alltså och 10 ååker vi ner till Öland roots :D Bokade biljetter igår till både portugal o öland roots!
Såå det kommer bli naajs, kommer va brun o snygg till Öland roots (; lääängtar ååh vill använda alla mina sommarkläder nu oxå !


16juni:
Hedvigs födelsedag!!!




17juni-21juli SEMESTER!!!



27 juni:
Jennelies fördelsedag! Föra nån billig stans tror jag vi bestämde o sen dra till Anchor :D
(hahahah frlåt jeens, den va så fin, va tvungen o kopiera den från fb)


29juni - 9juli:
Portugal!



10-14juli:
Öland roots :D



Sorry peeps om jag glömt nåns birthday! Men jag tror bara jag kan ca 7 pers födelsedagar, dessutom vare bara att jag, hedvig oo jennelie prata nyligen om när dom fyllde år så därför ja tänkte på dom nu, såå no offence fall ja glömt dt haha

Inga kommentarer: