fredag 30 mars 2012

10 saker du kanske inte visste om mej

1. Jag har 10 stycken piercings om man räknar med öronen. 5 stycken i vänster öra, 3 stycken i höger öra, Naveln, Tungan och Smiley. Har även haft ögonbrynet. Dessutom har jag en tatuering men har 2 andra planerade.


2.  Jag har färgat håret mer än nån jag känner genom åren och färgar håret minst en gång i månaden. Jag har på nåt sätt haft i princip alla hårfärger som finns. Sen typ 6an har jag aldrig haft min naturliga hårfärg så nästan alla jag känner idag har aldrig sett min naturliga.


 lite olika ba från mina profilbilder




3. Ju mer kläder jag har ju mindre tycker jag att jag har o ha på mej. Jag tror jag har nåt slags shoppingberoende av rätt liten grad.. På två månader shoppade jag upp ungefär 7000 av mina sparpengar (fast då inkluderas även massa krogbesök, ciggpaket, äta ute osv) o ja har knappt ångest över det för att jag blir så glad över att spendera pengar.


4. Jag har aldrig blivit sårad på riktigt av en kille, jag har extremt lätt för att ba gå vidare.



5.Jag har alltid haft dåligt självförtroende fast över min personlighet. Kommer på mej själv med att tänka att "jag har iaf mitt utseende" och kan aldrig komma på vad folk skulle tycka om så mycke me mej mer än att jag ser bra ut. Vilket jag inte äns tycker att jag gör hela tiden. Jag tror ofta att folk tycker det sämsta om mej och sätter mej alltid i underläge och tar åt mej som fan av allt, tack o lov även positiva saker. Tror att alla vet bättre än mej fast jag oftast vet mer än jag tror..förutom när jag väl är säker på nåt så har jag i princip alltid rätt!

6. Jag tror inte på speciellt mycke, däremot så har jag stor respekt för övernaturligt då jag själv varit med om flera saker som inte går att förklara. Har dessutom varit hos ett medium.

7.Anstränger mej knappt i skolan men har bara fått ett enda IG hela min skolgång. Har dessutom flera MVG.
Undrar ofta hur bra betyg jag skulle ha om jag verkligen ansträngde mej?  Tyvärr går det inte för jag kan verkligen inte göra nåt som inte intresserar mej.

8. Den äldsta jag legat med är nästan 12 år äldre än mej.

9. Jag har ingen aning om varför jag nyss skrev det ovanför o ibland kan berätta helt öppet om sånt.
9. När jag var 10 slog jag ut mina framtänder så har plasttänder fram.

10. Har just nu en finne på ett extremt konstigt ställe, där jag aldrig haft en finne och tror inte det e så vanligt heller att nån har.. hoppas den försvinner snart.'


Kanske inte det roligaste, men det var allt jag kom på spontant nu

Inga kommentarer: