fredag 30 mars 2012

le framtid

Jag planerar att
-Inom de närmsta åren bo i en annan stad, typ malmö
-vara på en längre resa i ett najs land nån gång efter studenten
-aldrig gifta mej
-inte skaffa barn föräns minst 30
-skaffa MAX en unge..
-Den ungen jag väl skaffar efter 30 ska vara en tjej. Jag kan inte se mejsjälv med en son.
-Jag lär inte ha en livspartner, eller vad man nu säger. Jag tror inte på "kärlek förevigt"... och kommer säkert att ha flera bra, långa, förhållanden genom livet. Men varför skulle det va nåt fel på det? Är bara realistisk, iaf när det gäller hur JAG fungerar.
-Aldrig flytta ifrån en storstad (dvs inte ut på landet iaf, okej med nån ganska nära förort man ändå kan ta tuben till)
-skaffa en microgris
-nångång ha ljusrosa hår, iaf knallrött
-kanske när jag e gammal, flytta till ett annat land

Och aa, kommer heller inte göra så mycke fall inte dessa följs. Dethär e hur jag känner nu och kan känna heelt annorlunda om några år. Är egentligen ingen planerare utan tar det mesta som det kommer så får väl se helt enkelt.

Inga kommentarer: