torsdag 8 mars 2012

ba lite random

Hade besöksrekord igår :) 412 sidvyer igår!! Naaz... blir mer för varje dag typ. Knas


Nu ska jag ta ett varmt fett jävla BAD :D

Varit en lååång dag. Vaknade fan halv 6 imorse av att sebb var uppe, så då vakna jag med, sen börja vi snacka istälelt för o försöka somna om såååattähh sen blev det så. :O Sjukt knas... med tanke på att vi natten innan SOMNADE halv 6.. knas i orten yaow.. vända på dygnet ftw, men glad att dt inte va tvärtom :D Ska sova jääävligt tidigt o skönt ikväll ska ni veta. Trist o sova själv inatt, men lika bra. Måste fan satsa lite på skolan nu, e så jävla lätt att bara skita i skolan när man har nån man kan bara softa hemma med....... annars tycker jag det e fett segt att " ba tjilla hemma" om man e själv o då går ja hellre till skolan. Dilemma.
jaja
pösshej

i somras, mådde rätt crappy helt ärligt

Min 18årsdaaag! Mådde underbart :D


Ganska nyligen..(Ignorera min fula fejja) ett par veckor sen. Love the dress. Hakat upp mej på rött o koboltblått nu, istället för rosa o lila som förr.

tummen upp för snusdukar/bandanas

Älskar galna naglar

Inga kommentarer: