söndag 11 mars 2012

ny vecka nya tag

ååhw, tycker själv dt e trist när jag inte bloggar. Men ska inte tvångsblogga det e ju ba segt. Typ dessie-style hehehe "ju fler inlägg ju bättre", biiitch pleaaasee.

Men aa, nu ska ja fanimej sluta sjukanmäla mej 4 dagar i veckan. o göra mina jävla läxor... vet jag sånthär inte funkar på mej, men försöka iaf. Iaf göra min jävla GI-läxa.. :I

Okej vem fan bryr sej, men ska iaf blogga lite bättre nu :) Inte för att jag har så många läsare (Dom flesta kommer väl från google) men dom små o kära jag faktiskt har vill jag ju inte svika, kvalité framför kvantité  :D :D:D:D:D (vene om detdär makeade sense egentligen, e för trött... jaja. Nu ska jag somna till "I Shouldnt be alive" ...Pösshej)
jag o rebellrobban i slussen här om helgen.. det naaz!  Vi fotta oss alltid me han på fyllan förut, måste bli mer igen :/ hehe

Inga kommentarer: