fredag 2 mars 2012

i got som para para

faaaaaaaaaaaan asssååå chillometern skriker rött.
Jobbet väcker mej 11 o frågar om ja kan komma in o jobba kl 12. 4 timmar säger dom, okii why not. Bakis o inte rökt nånting(!!) Står jag där o jobbar o allt går allmänt dåligt, innan passet blev jag inlåst mellan två dörrar för ja glömde en kod man MÅSTE komma ihåg (ny varje dag) så stod där i typ en kvart o höll på o bryta ihop typ ahahah...
När ja väl jobbar kommer en kiille jag jobbade med o ba " du ska jobba till 8".......... HELL NO!?? 4 timmar sa hon ju... faaaaaaaaaan. nejnej det går ja faktiskt inte me på, när jag inte äns egentligen skulle jobba idag lixom o lixom kom in på typ en timme...fett snabbt för o va jag.

jaja, så nu e ja seg o ellen tjatar att ja måste va på hellströms 8 idag.

Var ute o firade min lille sonk igår :) Hon blev 18, oooooopa!! det va fett najs, drog till bonden o sen 54 :) det va nääz..

jaja, nu ska jag bada. pösshej

var på thairesturangen koh pangan först o drack thaiöl :)


dt e fett mys på kohpan

milles smarta uppfinning

Rogge jag o mille på bonden igår :D

lille sonk på bonden igår :)

Inga kommentarer: