onsdag 14 mars 2012

åh, blev kär. Dom var lätt värda 400 spänn av mina sparpengar... :S

älskar dom.. brukar inte passa i jeans-shorts för att mina ben e så korta o kurviga, men älskade dessa. älskar nitar!


mmmhm! jag är farlig att stöta i ;)


Sket i att köpa linnet o försökte hitta nån najs outfit med dom hemma. Tyvärr så måste jag fan köpa linnet till också, Gillar egentligen inte att glida runt me amerikanska flaggan på tröjjan lixom helt random (känns ju som lite smygpropaganda dessutom) men har tyvärr hakat på trenden me amerikaflaggan o slitna jeansshorts.. Alldeles för snyggt för att motstå tyvärr! (men måste va rätt typ av amerikanska flaggan-tröjja ;)


sååå ja la undan tröjjan... måste köpa den imorrn hehe. Hade fransar på sidan (inte så mycke för fransar egentligen men var snyggt på denna) så när man knöt den blev den najs.
Helt sjukt vad jag ser formlös ut på denna bild?? Jeez, ser typ ut som kissie haha. Måste varit nåt knas me domdär shortsen som ja prova...


Linnet<33


Inga kommentarer: