söndag 11 mars 2012

o där gick ännu en helg...

...vafan? Knas. Måste eg sova nu men för imorrn e det min favoritdag igen: måndag...

..höh, saaajjjk!!!

måste bara inflika att KAN INTE ALLA BA SLUTA TRACKA NER PÅ SÖNDAGAR? VAD ÄR FOLKS PROBLEM? VILL NI ATT MÅNDAG KOMMER DIREKT EFTER LÖRDAG ELLER?? Höööh..
och om ni tycker dom e så jävla tråkiga, LYFT PÅ ER FETA ASS O GÖR NÅT KUL AV DOM DÅ! Vad tror ni ska hända egentligen? Någon gör dom roliga åt er?jeeez.... Eller gör som jag o jobba på söndagar kanske? jens på er asså!

Haha där fick jag ut min aggresion. Najs.

Aaaja, i fredas förade jag o nåra hos elias, seeeensåååå drog jag+heddow+mira+emil+hannah till ace förattääh alla andra segade så dom kom inte in typ aaa nivet..  var inte där sålänge för sen träffade jag sebbe som hade åkt hela vägen från gustavsberg till ace för o möta mej :D söt! (fast känner jag han rätt hade han säkert nån baktanke, hah).. så drog vi till han o tjillade o såådär o sen i lördas blev det så att jag stannade där hela dagen, det tjiiilll. Idag åkte jag hem o sen har jag jobbat på mitt käre donken@vasagatan. såååattdetnaajs.

aaaja, herrrå!

(här kommer pics som sonk tog me sin nya iPhone hos elias i fredas)


jaaow

söta hedd!

mina finisar

sonky gick lös på dom coola funktionerna ;) (egentligen var jag med till höger geheheh)

Matchade Elias vägg jävligt bra där tycker jag (fast denhär fottade iofs heddow)

Inga kommentarer: