fredag 23 mars 2012

tiny langar magedizzN

hehehe.. börjat me en ny grejj när ja har trist, att ta ut min dryghet över folk på fb som ja inte förlorar nåt på va dryga mot. förut vare att chocka, men det ända som gick var ju typ att ändra till "i ett förhållande" såå blev ju uttjatat efter ett tag... besides går det inte riktigt nu heller ahaha (hedda du veeet ;)

denna gång blev dt en kille som ALDRIG hälsar på mej på fester/när vi ses me gemensamma kompisar, har sätts flera gånger genom mitt ex o han låtsas inte se mej på ett jättefult sätt, så jävla obvious, tills jag ba "HEJ *****!" o han ba "aah...tjaa!!" lite som "aha, e du här? fast dom sa att du skulle komma".typ. Däremot kan han va hur social som helst på fb och sms.
Ogillar även starkt dom han hänger med... (alltså typ inte vinne o rogge jag känner han genom utan dom andra, våra kompisar håller me mej om detta, iaf rogge) Dom e sjukt kvinnoförnedrande (hört insideinfo från grabbzen), vill bara ligga, super ner fjortisar dom festar med o blir upprörda om dom inte får ligga typ. Det ända dom pratar om e typ att röka på också.
O denna snubbe e typ 26 år!!!!!

Bryr mej inte om han skulle se detta. För gillar inte hans sätt o va. Men ger ändå inte ut vem det e, så elak e jag inte...






assssåå, killar e fan fula asså.

Inga kommentarer: