fredag 30 mars 2012

Oh happy day!

God morgon, vaknat på rätt sida känner jag :D Det FÖRSTA jag gjorde när jag vaknade var att bädda om hela sängen, röjja undan allt framme o dammsuga.. ja e fan bäst! Dock försov jag mej idag o missa omprovet i naturkunskap... Jag kommer nog inte få så jävla bra betyg i det faktiskt :I

jaja, det var jättesoligt (fast gråa moln ändå?) men sen på en sekund kom det Väääärsta hagelstrormen så nu är alla tak vita.. helt sjukt! jaja, lifes a bitch. Det lär ju försvunnit till ikväll :) funtar på att gå ner till hm o leta upp nå najs o ha på mej ikväll, har en 20%-rabattgrejj där sååattähh dt najs :) funtar på att kanske köpa en knallröd hårfärg o färga mitt lite rosa-aktiga hår med.. (det längst ner) för stör mej på den färgen lite...

aaaaja vem bryr sej! det e fredag o ikväll ska ja supa :) men inte för mycke :)

pösshej


Ååh ska ha mina nitshorts ikväll tror ja :D måste till HM o hitta nåt najs o ha till


Inga kommentarer: