lördag 24 mars 2012

deeeeeerp

har varit helt galet bakis idag. sjukt!
har dessutom så ont i handleden att jag knappt kan använda den o så ont i fotlederna att jag knappt kan gå samt sår lite här o var, speciellt på händrna... fan hände igår lixom?

Det e knas, drack 3 groggar hos felix, sen drog jag o eve o bullen o mötte alex i gullmars o redan dt e lite sådär... borta ur mitt minne :S Iofs har ja haft mens (när man e som lättpåverkbarast) o hade dessutom knappt käkat nåt igår.. men ändå :O helt sjukt när man blir så överpackad av så lite. Vodka e farligt asså!

jaja, minns väl att det va kul, min morbror DJade ju där igår o vi fick stå på podiumet bakom dj-båset :D jaaao sen har jag fått berättat för mej att alex o ja blev utslängda för ja va så full så han va tvungen o dissa sitt haff(cockblockaah) o sen  åkte vi svarttaxi som vi tog springnota på ahahah o sen typ drog vi till donken... har ett litet minne av donken o att vi satt i taxin.. hmmm. aaja. så idag  mår man!
Börjat gå över nu dock. Funtar på att gitta till ica o köpa massa smarriga salta grejjer typ chips o oliver :D mmmhmm!

aaaja. E också sjukt irriterad på en "somlig dude" just nu.... vafan e grejjen asså??
förstår inte varför jag blir så egentligen...varför måste dt alltid bli dåligt när dt vart bra? jaja. får väl derpa lite o se va som händer. jeens

Inga kommentarer: