söndag 22 april 2012

Aaaadu..

Får bli lite random egopics i brist på annat... Känns som att ja ba fyller ut bloggen me massa bilder these days men fan säkert roligare än att läsa allt intressesmurfigt jag skriver lixom :p
Har inte stor stor lust o skriva these days heller, eller egentligen.. väldigt stor lust.
Fast det e om sånt jag inte borde lägga ut på bloggen såå.
Blir att skriva det i min dagboksblogg ist, känns som jag dissar den lite... Men pallante of some reason.

Men kan iaf skriva att folk är jens, en speciellt person är såpass jens att jag undrar om mitt tålamod kanske är slut nu. Jag står där o väger mellan att skita i totalt eller ge en sista chans... Jag vet inte faktiskt. I dunnoo.. För det va så bra när det va bra.. men hur kunde jag va så dum? Det e klart det måste bli dåligt när det väl varit bra.. Jag orkar inte längre känna att vi tar 2 steg fram o ett steg bak hela tiden... om inte ännu fler bak...... paaaallante.

Hade förövrigt en sjuk sexdröm inatt som var nåt av det sjukaste jag drömmt!! Hahahahahahha.... jeez
varför ska drömamr få en att känna sej så pervers?? hah inte jag som bestämde o drömma det assååå hade helst sluppit



Inga kommentarer: