torsdag 5 april 2012

JAG VISSTE DET

"vi går ut o ba chillar me en bärs, går hem tidigt, komiigggeen blir kul!"
"kejrå.. börjar ändå tio i 2 imorrn"

.....
Vaknar upp idag 50 min innan lektionen börjar, fan hände igår? aaasbakis, fet dagen-efterångest, med minnen av all öl man köpt o eftterfesten man drog på o fyllemess o att vi åkte TAXI hem!??? vågade knappt kolla saldot... men det gjorde jag... 154 SPÄNN KVAR!!!!!!! TROR JAG DÖÖÖR... :''(
Ingen jävla utgång ikväll fast jag har lov nu,.. får ligga hemma o gråta istället...
fiiiiiiiiiiittttttttaaaaaaaaaaaaaa heeeellveeetteeeeee
jag som varit så duktigt o bara blivit salongs senaste fyllorna... hur i helvete ska ja leva på 154 spänn på 15 dagar!?!?? ska önska mej lite para i påskprerre.. pårrepara.
varför ska man alltid bli för full?

NU FAN SKA JAG SLUTA BLI EN JÄVLA SVAMP PÅ FYLLAN!!!


anyways, igår.Var med albin, josefin o sony. först var vi på wook me igår..ganska mysigt. Seen skulle vi till söderkällarn o vakten släppte in mej o albin (båda e ju 18) o sen så till sonia ba "sorry det e 20års gräns" vi ba WHAT?? jag ba "ääh fast asså hon e 2 månader yngre än mej o ja e 18?? o hon e 18??" INGEN LOGIK!! o han ba "neee tyvärr 20 årsgräns 93 funkar men släpper inte in 94or.." assssååå..jeeeeeeeens lixom. Så vi gick till carmens, sköna vakten jobbade där :D han sa att det va 20årsgräns men släppte in oss ändå hihi :) han e snel.
På carmens fanns 2 lediga bord... Vid det ena luktade det kiss o vid det andra satt två aspackade/höga snubbar var den ena tafsade på mitt ass när vi frågade om det var ledigt i hörnan... vi valde där det luktade kiss.
aaa sen drog vi till bondeen o när jag frågade DJsarna om dom kände till savage skulls (min morbrors DJduo) va dom såhär "Jaamen verkligen!! absolut!:D " o ja ba känner ni han? o dom ba neee men han e skitbra! typ hehe det va kul :D så spela dom en låt av dom.kult..
sen drog vi till babasonic.. börja snacka me nån dude me blå mössa från jämntland... minnet e svagt men vi drog iaf med dom på efterfest typ... aaah därifrån minns ja tyvärr inte så mycke o aa.. tror ja hade kult iaf.

haha, random disskutioner på Wook Me igår som vi var tvunga att gå till botten med. 18 kr vare värt

Inga kommentarer: