torsdag 26 april 2012

bebis e hemma nu

åh, min röda skinnjacka kom hem idag :D den va myyycke snyggare irl än på bilderna!o ja pröjsa ba typ 470 spänn lr nåt? insåg att jag nu har 5 skinnjackor (ägt ytterligare 2 andra jag gjort mej av med, samt en bikerjacka jag sålt).. hmm. nästan så jag kan kalla mej samlare.. men jag e en riktigt sucker för skinn o biker jackor.

även fast den hade kunnat va liiite rödare eller typ ha nitar på sej lr nåt så älskar jag den :D


funtar på att köpa nitar o sätta på den, ååh ja e så kreativ ;) hehe neemen älskar att göra snygga saker själv.. visst finns det redan men då kan jag göra exakt som jag vill ha det! o ingen kommer ha exakt likadant


puuwwssbild §§


detaljer e viktigt (;

tänkte rocka den imorrn! mösspåtagning sen grillning/inflyttningsfecke hos felix :) imorrn MÅSTE jag vara galet snygg av samtliga anledningar.. (; då kanske min kära röda skinnjacka kan hjälpa mej?

älskart, verkligen perfa när man kanske ba har en svart lite tråkig outfit. o typ sen nån leoparddetalj sen e man ready to roock yeaaa fuck aina

Inga kommentarer: