torsdag 26 april 2012

nåt onödigt du nog inte visste om mej

Okej, dethär lär redan vara nersparad i era iCares för det e så jävla intressant..

Men ända sen jag var liten har jag typ hatat fisk tills jag blev lite större o lärde mej äta typ fiskpinnar o fiskbullar o vissa goda fiskrätter..men dt allt.
Men av nån jävla anledning så älskar jag tonfisk filébitar i vatten, såndär på burk... asså jag är seriöst beroende, det e läskigt! Varje gång jag e på ica köper jag minst en ny burk, sen ba sitter man o käkar med en gaffel direkt ur burken.. huuur gott som helst!

Fick bara upp tanken o kom på att om jag själv inte gillat det hade jag typ tyckt det va fett äckligt om nån annan gjorde det haha. Men jag käkar iofs aldrig godis eller nåt sånt, o chips tröttnat jag lätt på..
Då går sötsuget över till tonfisksug ist hahah. Nyttigare iaf!

har redan lyckats få Jennelie från att tycka det e äckligt till att gilla det :D weeeu feeckeee fuck aina & ak47

aha vad gör jag nu då? Redan käkat en burk o har tråkigt o det går skit på tv. Kanske sova? imorrn äre mösspåtagniiiingggg

Inga kommentarer: