tisdag 3 april 2012

aaahaa va

Nu äre tisdag. Vaknade ett idag av att väckarklockan ringde som jag ställde igår för att komma ihåg tvättstugan. Gal1.. Vad sliten jag är som sover så djupt till 1 lixx.. Men kännt så lately verkligen. Jag e lite rörig inombords atm. Kommer bli bra efter studenten iaf.... varit på skivor o jobbat o hej o hå.. mitt i allt så blir min lur skitdampig också, fffffuuuuuu!!! Funtar på att gå ner till ringen o kolla deras billigaste luur. Alternativt lämna in min på lagning o få reservmobil...or something... fast dom hade inte det för nåra dagar sen :I jaja... få se hur ja gör.

blev utelåst idag, utan mobil nycklar cigg eller nånting. najs. Hade varit i tvättstugan o silke gick hemifrån.. Som tur va så var grannarna hemma o fick låna deras lur :] meen aa dt sög ändå. jeehehens,,,

nu ska ja nog ut o röka sen borsta tänderna seeeen hämta paket o dra till phonehouse.. osvvv. Aja, vem bryr sej. Feckepics från skivan på wookhouse kommer sen också :) pöss

Inga kommentarer: