torsdag 5 april 2012

det är nåt visst över brudar med feta tattoos..

ÄLSKAR stilen












Det e lixom sexigt o classy på samma gång! på nåt sätt... alltså tror inte jag skulle våga göra det men kan ändå känna att fan va najs det skulle va.. för det e så snyggt. hört att jag skulle passa i sleeves.. hmm? Men nee, sleeves måste verkligen vara rätt motiv + färger + placering för att va heeelt snyggt o det skulle ja inte riskera ;)
men skulle kunna tänka mej en lårtattoo, som sitter lixom nästan vid höften dt e snyggt...

Har ju skrivit förut i bloggen att jag inte tror på "evig kärlek".. Men är så kär i min tatuering att jag tar tillbaka det jag sa för vet att jag kommer älska den förevigt (;

får även många komplimanger för den, senast igår faktiskt på bonden bar :)

dock e den lite ensam... e väldigt taggad på underarmstatuering o även revben, får se när jag har råd o hur det blir.. :)

Inga kommentarer: