söndag 15 april 2012

sova tidigt?

Ska jag nog göra för gör ändå inget vettigare än att skriva detta o typ facebooka... tråkiast ever egentligen. ovärt. För imorn SKA jag upp i tid!

Lovet e slut. Mitt sista lov ever!! (om ja inte pluggar vidare men blabla)
Uttnyttjade slutet på lovet genom att i fredas kom sebbe hit, drack lite vin o han lite öl, var egentligen på sämst humör... sorry för det sebbiz, men aa, jävla pms :I .. men aa whatevs, Sen drog jag o sebb o mötte hans kompis Kalle o drog till honom i björkhagen typ, o sen kom hans typ tjej dit också, sjukt trevlig! :) dt va nääz. Kul o träffa hans kompisar... händer inte ofta (;

Igårkväll drog sebbe med hans poolare till lion bar odenplan så jag o sony tog en öl på rosenhof för att sen också dra dit me elias o josse.det var otrooligt mycke flator där. En tjej stötte skitmycke på mej.. haha. Synd att jag inte bi/gay för hon va jävligt snygg! haha :) whatevs, blev lite irri över samtliga saker osv osv men va väl helt ok o idag har vi ba vaknat, hängt hos mej, käkat på pingvinpizza o sen promenera vi från skanstull till slussen :) myys i vårvädret! han drog hem o jag till jobbet.. hemskt trött var jag o glömde massa beställningar hah förvirrad_tjeeej var jag.. meeemen! Hah vem bryr sej egentligen :) tror itne äns nån läser detta men jaja.
Pöss god natt påreej

Inga kommentarer: