lördag 21 april 2012

dessa bakisdagar

Idag har jag spytt 2 ggr. Fast nu mår jag typ bra tror jag... :) Käkat lite tacobröd (så gott faktiskt, iaf när man e bakis!!) o druckit lite provivajuice...(iaf det ända ja käkat o inte spytt upp).. Vill ju inte va bakis när ja träffar sebbe senare :)

Igår såg ja ju immortal technique med vinne, rogge, carl o phille :) Det va nääääz, jag lyckades tränga mej nästan längst fram o drog me mej rogge så det va soft :D Han va sjukt skön asså, Felipe som han heter. Älskar också att han körde låten "Bin Laden" för den e bra o speciellt texten (;

aaasen drog ja till Jamesons o träffa issa o sony :) När dom var ute o rökte så började killarna vid bordet breve o prata me mej o ba drog ihop vårt bord me deras hehe... faktiskt dom var jävligt roliga :D Speciellt dom två ja pratade med mest..skulle lätt kunna hänga mer me dom, synd att ja inte bytt nummer me dom ba. Hah. Meeeen sen blev ja lite kaxig för dom skulle typ köpa nåt o dricka åt mej o ja ba "Köp vadsom jag dricker det ni köper!" typ.... :S o det borde jag ju inte ha gjort... Med tanke på att jag inte äns kan shotta vodka???
DET VA HEEMSKT!! Självklart kommer dom ju me en shot som innehåller Tequila(!), Tabasco(!) och Sambuca... en fett stor en också. O när ja tvekar börja alla runt bordet ropa samtidigt i takt "Tindra kan dricka sprit!" o typ dunka i bordet så fick ju press på mej... så ja gjorde det... Asså det va hemskt. På riktigt... värsta jag nååååååånsin druckit.
Medans dom va o köpte den så var det en ful o skev snubbe vid bordet breve som försökte få mej att sätta mej där.. fast asså jens? Så dissa jag han o precis då spydde hans enda kompis över hela bordet ahahaahahahahh såå fail... X)

jaja. Så nu mår man. Kanske blir sushi till middag, mmmmhm :)
pösss


jag o sonk i medis igår


Inga kommentarer: