söndag 15 april 2012

ligger efter livet

dålig bloggupdate..!

Känns som allt e lite smygkaos i mitt huvud right now, känns som mitt liv alltid ligger lite före mejsjälv hela tiden. Ibland, riktigt sällan har jag dendär underbara känslan av att allt e klart. Typ som jag kommer ha efter studenten.Skolan förstör mej..fast jag knappt e där! Dendär äckliga lilla gömda stresskänslan man haft i magen sen typ 3an började...eller sen gymnasiet började...eller skolan över huvud taget.
 jag är en jobbmänniska till hundra procent.. klarar ofta av att göra det jag ska på plats om jag bara sitter själv o göre. Meen, får jag en LÄXA blire dendär jävla lilla fast jäättejobbiga känslan igen.
O man gör massa saker man måste, elelr sånt man vill, man går ut för o göra nåt av kvällen även fast man kanske inte e såå tagg. Vaknar upp lika snabbt o ny vecka igen. Helt plötsligt har det gått en vecka till.... Tycker det e läskigt när livet alltid e steget före en själv o man ba hasar efter hela tiden. Det e lite oharmoniskt.. Gör att jag inte kan må 100% bra nån gång... Men efter studenten kommer allt va hur najs som helst igen!

I somras mådde jag så jävla bra, även början av hösten var jag typ obehagligt glad hela tiden men typ fram mot november/december hade ja en liiiten svacka men sen när dt blev jullov o jag fyllde 18 blev jag sådär härligt välmående o glad 24/7 igen. Därför jag mådde så bra va just pga dendär lillalilla men så irriterande o förstörande lilla känslan inte var där då...

Jaja, nu e det fan inte långt kvar. Om en vecka kommer också studentmössaan :D

pösspåer


har förövrigt färgat om mitt hår, nu e min dipdye ännu snyggare :D Blir att slänga upp bild nån dag framöver... Från att ha svart som tonar till orangebrunt till typ grårosa längst ner (som på bilden) har jag nu jättesvart längst upp som tonar till mörkbrunt som tonar till orangebrunt som tonar till rött :D riktigt skön röd färg. Älskart!
Insåg att jag inte skulle försöka få löshåret att bete sej som mitt riktiga, för det går inte! Så löshåret fick gå sin egna väg o bli knallrött ;) Älskart!


Inga kommentarer: