lördag 4 maj 2013

bakislördag

Blev sådär sängliggandes-bakis idag, men kändes ändå inte som jag var såå bakis egnttligen.Men  är också typ förskyld, febrig, snorig, hostig, täppt, dessutom har jag ju fortf mitt sår vid svanskotan efter operationen som läker plus att jag har en rätt stor tatuering som läker,o har haft mens i 3 veckor som dessutom var 2 veckor för tidig (borde kanske kolla upp det eheheh) o inte sovit ut på läänge!
Känner att min kropp har mycke att hantera just nu. 
Men aaaa sov till typ 8 ikväll, skulle ha fikat me anna, kristin, o typ hedda o felicia tror jag men jag mådde för dåligt o sen skulle jag på silkes pjäs men kunde inte ta mej upp ur sängen :/
Åt inte förän typ 9 då jag köpte en sallad på ica hhaha. 
Nu mår jag typ bra, det va så ljummet o skönt ute så vill göra nåt för e dessutom ledig imorrn lixom men veene om jasg pallar.. hmm. Beslutsångest.
Kanske ba sminkar mej o slänger på mej nåt o drar till dovas o träffar hedvig, bella, mille o mikaela där !


Inga kommentarer: