onsdag 29 maj 2013

sommarschemat

Denna vecka började sommarschemat. Vilket e najs. Med tanke på att jag kommer ha 5 veckors betald semester weehow :D taggelitagg.
Nu äre ju sista veckan i Maj, känns lite cray, vart tog våren vägen? den körde en riktig snabbis iår asså. Drog lika fort som den kom ;)

Förra sommarn hade jag ju inte alls mycke ledigt ba jobbade massa men nuuu ska jag fan ta ut min semester asså. foh real!

Brukar ju aldrig jobba lördagar annars. Det brukar va min ända lediga dag eftersom ja typ alltid jobbar fredagar men nu har jag tydligen fått två pass ändå men dom känns ändå helt ok!
Såååå nästa vecka äre typ som vanligt bara att jag nu har fredagar ledigt ist för lördagar. Får bli torsdasutgångar ist :/

men seen den 17 e jag äntligen ledig i 5 veckor. Det e fan om 3 veckor? Helt jävla sick att det e såå snart!!:D

och såhär jobbar jag i juli ;)........

INGET ALLS! hehe neee men dom mörka e ej shemalagda ännu men då lär jag typ jobba annas pass lr nåt :)

sooft! nu ska jag dra o sola Börjar bygga bränna nu asså!:)

Inga kommentarer: