tisdag 14 maj 2013

no vatten föfaen

kl är 03.26 o jag kante gå o lägga ,mej för vattnet ii huset e avstängt så kan inte fixa mej iordning för sängdax. ca 04.00 ska dom slå på vårt vatten igen.. Man vill ju lixom tvätta bort smink o dylikt... fett kaoZ.
Rensade nyss ur garderoben iaf, blev typ 10 påsar kläder haha. 
Asså jag e fan bäst btw, har jobbat 9 timmar, sen direkt hem för o tvätta, sen äta, fortsätta tvätta, ladda på SLkort för typ mina sista pengar, tvättta o sen rensat garderoben samt byta lakan ooo nu sitter jag här, Första gången jag sitter ner o ba chillaxar på hela dagen typ. Det känns så sjukt bra när man gjort sånt! Typ som när man städat, det blir nästa steg...
aaaja. Ska ta en cirre på ballen nu o lyssna på 'sweet', min älskade favvolåt atm ☺♥
pusshej



Inga kommentarer: