söndag 26 maj 2013

hemklickat










Helt sjukt ändå att allt detta gick på under 500lappen med frakt o allt :) Känner mej så jävla lat som inte ens orkar gå till gina först o prova/köpa dessa IRL, vilket faktiskt brukar kännas myycke säkrare haha men kommer ändå inte kunna dra dit förän tisdag o har dom inte min size kommer jag bli fett irri.
Men aaaa, fett najs me 2 långklänningar till iaf i casual färg :) Överanvänder dom jag har nu som går o ha till vardags o dt e så jäävla skönt så kan lika gärna köra på två till. Kunde inte välja mellan svart o vinröd så fick bli båda!
Sen en etnomönstrad liten klänning o sån grejj för naglarna :D Alltså, min stil i sommar ska va så jävla etnomönstrad, bohemisk men också värva me stilrena långklänningar o på det fett me vita sneakers, me kanske nån bohemisk detalj typ smycken. ÅÅh tagga. Asså när jag blir brun o förlängt håret, ojojoj va ja ska klä mej sommarfint :D

Inga kommentarer: