måndag 20 maj 2013

VEN ♥


Dethär e så coolt för mej, har ända så långt jag kan minnas på sommrarna varit i vårt hus på Ven, där min morsa bodde som tonåring. Ven är en liten Ö utanför landskrona i skåne men ligger mellan skåne o danmark, asså skitliten ö med bara en huvudgata o en ända affär sen massa åkrar o skitmycke mysiga små ställen, typ nåra resturangar o fik, stränder, bryggor, en hamn, o ba så jävla mysig stämning. Alltid älskat Ven o kommer aldrig sluta åka dit o så glad att vi har hus där!

Anyways, det är en snubbe som nu brukar bo i vårt hus när vi e där som anordnat en pytteliten festival där  2 år i rad och nu har dom äntligen typ slagit igenom så nu i sommar 15-17 augusti för tredje året kommer det kända artister dit bland annat General Knas(!!) Och produktionen KWAAI, vilket är bland annat Syster sol, Chords, Adam Tensta  och några afrikanska rappare typ. Asså denhär låten o videon var så jävla härlig speciellt med tanke på att dom ska uppträda på den lilla sommarön där min morsa bodde som ung o som jag vuxit upp på varenda sommar!!!!!
Sen kommer det väl fler hiphop o reggae-artister, måste kolla upp dethär asså!! TAGG!





lite bilder från när jag chillat på Ven





denhär e fet, tagen med min keffa digitalkamera



domhär picsen va från typ 2010 när jag o mitt ex va där! 

sonk o jag på Ven sommarn 2011 innan emmaboda, dt va naaaz
naaw, när stella var liiiiten :')

Inga kommentarer: