söndag 12 maj 2013

lets give this sexy little fella another chance

Jaa, gitarrer e ju så jävla snygga, det finns vissa föremål som kan vara riktigt sexiga(tolka mej rätt!haha), som typ väldigt snygga typ bilar eller aa kommer inte på nåt bättre än gitarrer. (Speciellt när en fett snygg dude spelar det! även om det ibland blir lite väl klyschigt...haha) 
speciellt snygg e iaf denhär svarta som är min systers (men hon har flyttat till cypern nu så va ska hon göra :D)
har flera gånger under mitt liv försökt mej på gitarr, men alltid kännt att vi inte klickar. Men tror heller inte jag försökt helhjärtat. När jag lyssnar på låten jag skrev om i förra inlägget blir jag så jävla sugen på att va bra på gitarr o ångrar att jag inte kunde se in i framtiden när jag va yngre haha.

anyways, tycker det e kul o ba googla upp chordsen till låtar jag gillar o ba jama lite. Provar iaf på 'Sweet' just nu, går halvkefft med tanke också på att en sträng fattas haha. tur för mej att det e rätt enkla chords!






Inga kommentarer: