torsdag 30 maj 2013

black cherry

då var ombren borta. Kändes lite synd men jaja :) Vill ju förlänga det o då skulle dt ba bli konstigt me ombren. Så kör mörkt. Fast med en vinröd touch :) Black Cherry hette färgen, får se imorrn hure ser ut i dagsljus! Nu sere mest svart ut. Ska till min frisör imorrn o sy in håret också weeeu!
Det sköna me mörkt hår nu e att färgglada kläder kommer bli så mycke finare på mej, tycker ändå mörkt långt e finast till den stilen jag kommer köra på i sommar. När jag har bohemiska outfits kommer jag inte platta dt o ba köraaa lockigt  lr slarvig knut/boll ba o när jag har lite mer snygg stil på kvällen typ kan jag platta/locka det :D Yeeey. 

O dethär blir första gången jag kör balsammetoden me löshår, lär ju typ hålla sej mycke finare!
Tycker mörkt e typ snyggaste o ha när man e fett me brun o har ju börjat sola nu också, redan rätt brun asså! Men fått lite utslag haha så får chilla till typ lördag me o sola nu :)

pusssshej/tinyyy


diggar ni min tischa btw?
Det e jag som designat den i photoshop sen printade mami den på en t-shirt. Kallar den bananahand.... :D rättt soft huuh? Borde fan klippa om den lite snyggare

Inga kommentarer: