lördag 11 maj 2013

sommar e här :)

även om sommarN kanske inte riktigt e här än så har iaf Sommar! öppnat för säsongen :D Var där igår på öppningen, hur najs som helst. Dom har målat om så det e neonfärger på bänkarna/stolarna o allt e så fiint o mysigt! dom har höjjt priserna me en 5a sen förra året så nu kostar allt 35 ist för 30 innan kl11, irriterande pris! hhaha...
Sen drog vi iaf därifrån, skulle till blekholmsterassen/amnesia (spyr på det stället asså!) för o möta upp en kompis från växjö som e här! Hedvig blev nekad o annas sko gick sönder o dt börja regna hahah rixkaoZ, så jag fick springa till mitt jobb som e där i närheten o hämta skor till banana o sen köpa cigg till dom o sen provade vi igen o då fick vi komma in menn fan otrevliga vakter, lite folk o dyr bärs. TUMMEN NER FÖR AMNESIA! Aldrig velat gå dit förut o min magkänsla hade fan feträtt denna gång. Det var typ bättre när det var the bridge även om det oxå va kefft...
Kul att va på sommar igen, har saknat stämningen på utedelen! Det jag älskar med sommar är att det e samlingspunkten för typ alla ungdommar känns det som. Typ folk som man träffat på andra ställen ser man plötsligt samtidigt under samma kväll o typ det e alltid minst typ 5 man känner.
tog lite pics iaf


fett dålig bild, fina färgen på kjolen framhävs inte alls o jag ser korvig ut o kisar av solen... hhahaa men  ändå såå såg jag uuutt

knallvit + neonkorall e typ bästa färgkombon, speciellt oxå för man ser så brun ut avre ♥

















Inga kommentarer: