torsdag 23 maj 2013

#jobbarmeränjagsover

 jag säger snabbt hej o gonatt, det torsdag o jag har jobbat minst 9 timmar om dan i 5 dar nu o jobbar även 9 timmar imorrn.. och på söndag. Är anna på jobbet sjuk längre kommer jag alltså jobba cirka 52 timmar i veckan räknade jag ut. OSTOPPBAR är jag! haha. Näämen dom börjar tillome bli lite såhär "känns det verkligen okej att jobba imorrn också?" på jobbet, but im like, Bring it on biatch! Jag ser det som att dt e nu jag payar mitt price för att jag tagit så mycke av sparkontot sen jag fyllde 18. O dessutom får jag ju en skön lön sen :)
 Älskar ändå känslan av välförtjänade pengar, faan man måste ju slita lite också :) Och jag är väldigt uthållig när det kommer till nåt jag vill ha.
Nu behöver jag sömn, Jobb imorrn 8-17 för att sedan möta upp banana, för att sedan hem o fixa mej för o sen dra till sommar! yeee. länge sen jag suktat efter ett glas vin såhär mycke...ellr en bärs. Eller både och ;)
pusss o hej


Inga kommentarer: