söndag 12 maj 2013

Gjort slut med tungpiercingen

Det gick ba så fort! Tog ut den för o prova för hade trist o sen råka jag ta sönder den hahahah.

 Insett att jag inte tycker piercingar e så fint längre, det e ju verkligen en ungdomsgrejj lixom o känner att iaf tungan, naveln o synliga i ansiktet (Förutom liten näsring e fortf fett fint) o har speciellt tappat intresset rätt mycke för det när jag började gadda mej (tror det e rätt vanligt för tatueringsfreak att dt började me piercings)
 förutom min smiley för den gillar jag fortf :)
Tog ju ut min navelpiercing i höstas o fa-an va ja inte saknar den. Tungperren har verkligen ba blivit en del av mej senaste åren (Hade den i 5,5 år) o insåg nyss att den e så självklar att jag inte äns sett den som nåt fint smycke (typ som jag ändå fortf ser min smileyperre) o känner ba att det e fan skit samma om ja har den ellr ej o då äre dumt om den sabbar tänderna typ även fast den inte gjort det på 5,5 år men kanske tar ett tag. Den kanske tillome påverkar typ hur jag pratar o så mer än jag tror? Blir intressting o se :)
Fett sjukt. Den va ju den första riktiga piercingen jag hade... lite nostalgisk blir man ju 

på nåt sätt känns dt ganska vuxenpoängingt asså... haha :)



bara ett konstigt hål kvar haha. undra om det läker ihop lr om ja kommer ha ett hål för gott? :)

Inga kommentarer: