torsdag 14 oktober 2010

>:@)))

OKEJ, MåSTE BARA Få UT DETHäR OCH TYP INGEN LàSER MIN BLOGG Så DET BLIR PERFA. och om nån läser så spelar det ingen roll.


OKEJ, MAN LäMNAR TILLBAKA PENGAR SOM NåN LA UT UNDER EN KVäLL NäR DEN DESSUTOM FåTT FRYSA ASSET AV SEJ I 1,5 TIMMAR OCH BURIT SKITEN åT EN. MAN SKJUTER INTE UPP DET TROTS ATT MAN HAR EN FEMHUNDRING SOM MAN SKA ANVäNDA NäSTA VECKA EVENTUELLT. HALLåååå!? DET äR MINA PENGAJäVLAR OCH JAG VAR SJYSST ATT LäGGA UT OSV, SKA MAN BLI STRAFFAD FöR O VA SNäLL OCH EN JäVLIGT SJYSST KOMPIS ELLER!??? OCH VADå PENGARNA FANNS JU I FREDAS Så VAD FAN LIXOM. men jag orkar inte skapa drama, ja satte ett ultimatum får jag pengarna inte IMORRN så ska jag ha dom ändå punkt slut.




OKEJ, MAN KäNNER INTE NåN SOM MAN INTE KäNNER, MENAR ATT MAN KALLAR INTE EN YTLIG POOLARE MAN TRäFFAT 5 GåNGER FöR DARLING. MAN äR INTE SKITJOBBIG OCH SEN INTE FATTAR HINTAR I MäNGDER. OCH POINTEN MED DET HELA, MAN äR INTE SKITJOBBIG!!! gaaaaah sluta bara vara så jävla påträngande o skitjobbig.




OKEJ, MAN BEHöVER INTE LäGGA SIG I ALLT SOM MAN INTE äNS HAR MED ATT GöRA OCH Få öVERDRIVNA UTBROTT. 



OKEJ, MAN KAN DUSCHA!!!!!




OKEJ, MAN KAN FAKTISKT LYSSNA På VAD FOLK SäGER OCH INTE AVBRYTA heeela tiden!!!!!!!!!!!!!!





OKKEJ, MAN DUBBELBOKAR INTE O BERäTTAR DET EFTER NåGRA DAGAR KVäLLEN INNAN På SMS. SAMTIDIGT OM DET GåR ATT UTFöRA BåDA BOKNINGARNA På SAMMA DAG På ETT VäLDIGT RäTTVIST SäTT Så KAN MAN KANSKE GöRA Så OCKSå? NääHä  TYDLIGEN INTE.





hmm.. kommer inte på så mycket mer. Ja e egentligen inte så irriterad bara najs att ta i lite ;D




juste glömde, MAN äR INTE EN SKITKASS MENTOR SOM MISSTOLKAR, AVBRYTER, SKYLLER IFRåN SIG, OCH äR ALLMäNT OBEHAGLIG O DUM I HUVET.
hahah, ja hatar min mentor :)




dom andra spelar det ingen roll vilka dom är bara dom tar ansvar för sina handlingar i fortsättningen<.3



Inga kommentarer: