tisdag 19 oktober 2010

tattoo!!D

Stjärnor känns så vanligt, men man brukar ju säga att stjärnor tindrar, och Tindra är ju vad jag heter, alltså så kommer jag Tindra lite extra men denna tattoo;D (Får nästan lust att tattuera en dadelpalm också då mitt mellannamn Tamara betyder det på hebreiska, haha)  Ville ha en liite personligare variant så jag gjorde en lite egen kind av stjärnor, en stjärnklunga :)! Gjord i paint, endast en slarvskiss.    
  

Skulle se ut ungefär såhär på :)!

Sen den som jag har tänkt på i 2 år nu! Föreställer ett plan som min pappa hade som heter Bulten. Denhär är jag säker på att jag vill göra men vill att den ska vara perfekt så dethär är bara ungefär hur den ska se ut!

Skulle se ut typ såhär...

Eller såhär :)



Vad tycks? 
Men måste vänta till typ årsskiftet då jag kommer ha cashflow :)

Inga kommentarer: