måndag 25 oktober 2010

MacWebCam utan Photobooth!

www.cameroid.com ,säger jag bara!!!< 3333


älskade hemsida ;D Har en mac utan photobooth men har velat använda kameran och nu kan jag äntligen det efter att ha sökt runt på google ett bra tag! Först hitta jag lite andra sjuka hemsidor som typ någon som genom avancerad teknik hade sökt upp webcams o övervakningskameror världen över så kunde man sitta o titta live och kommentera..det roliga e ju att dom man tittar på inte har en jäävla aning om att folk ser dom eller att det äns finns en sån hemsida! X) Kind of sick, men kul tidsfördriv.


Iaf, Cameroid.com e dessutom gratis o e typ precis som photobooth, fast tycker ärligt talat att dethär har roligare effekter.. kanske bara e ja som e uttråkad men här är mina argument till varför...


Haha eeerkänn att det e lite najziare än photobooth, haha utan att jag gjorde nåt ser ja ut som värsta alkisen!

eller..no offence, men en dvärg (;

Eller bara allmänt skev.. gör ingen min alls, funktionen kirrade allt ;)

Shit vad jag vill skriva vem jag liknar men..kaan..inte..om..nån..lääser

skojjiga ramar finns också (fyyfan)

superskoj me mona lisa och crazyass dubbelhaka 

Asså ja vene.. dethär e bara sjukt

Och så lite coola guldramar som kan spejsa till lite egobilder o matchar mina NYA öRHäNGEN SOM JA KöPTE IDAG :D)) nya babies<,3 ;D

Och självklart oskyldighetsfunktionen.
nu kan jag faktiskt skriva att jag ser ut som en blandning av en tjej i min skola och ägg-Emma haha.. ;D

Fan vad jag borde bli försäljare..(;




Inga kommentarer: