torsdag 21 oktober 2010

SHoooppingbruud

Först av allt måste jag bara skriva att den jävla macen som ja är inne på när jag är hemma SUUUUGER!!! sådär, skönt att få ut aggresioner, okej iallafall:


Jag kan inte sluta spendera alla mina cash på kläder o sånt (o cigg o sprit typ)
Fast ja tycker ju att det e värt det så :D)))!


För drygt en månad sen fick jag min lön (7200) och ja haha den finns ju inte kvar.. men jag kan bortförklara med att jag köpte en vinterjacka(dyrt!!!) och höstskor(Ska väl mamma betala!?) och typ min vaccination (ska verkligen mami casha) och sånt så kan ju bortförklara lite ;D
Idag iaf så åkte jag o Eve till götgatsbacken efter skolan o ja köpte följande...






En liten kraghalsduk som kändes najs då jag börjat med så mycket gråa och svarta kläder :) Kanske inte ska ha den sådär då men typ...




Såhär kanske ;D

Eller typ såhär kan man ju också ha den ;D

Och dessa fräna örhängen bjuckade HM mej på då jag är typ deras bästa kund haha.. Nämen typ. Känns ibland som att dom skulle gå i konka fall ja inte fanns ;D
Känns skönt med lite silver ibland också! Trots att jag klär bäst i guld (;

Yes, Tindra i en fjårtisjacka. Men nu ska jag förklara, att denhär är INTE från Gina utan den är från Bik Bok och galet mycke snyggare då Gina inte gjort någon lila ;D Sen är det lite olika detaljer o material o sånt. 
LILA <3
Nej men faktiskt. I förra inlägget hade jag ju budat på en jättefin jacka på tradera till bra pris som var i lila o vitt fast siden (:D!) och från ett asballt märke, o först får ja ett konstigt mail som langar konstiga vibbar och där står det att jackan inte längre var till salu så ja drog in på tradera o checka o såg att det var den visst o skrev ett (halv)argt mejl till hon som säljer den om att man kan inte avsluta auktioner när nån lagt ett bud & bla bla (fast fatta aldrig om det var ett automatiskt traderamejl eller från säljaren herself men ändå) och sen svarade hon sant o sen budade nån jävla EVA_89 över mej upp till typ 500 spänn så ja kände bara, "whaatevaa! Jag bryr mej inte!" och gick och köpte denhär som en hämnd ;D Har väntat i tre år nu på en perfa baseballjacka så denhär får FAN duga :)


Gillar den faktiskt, gäller bara att matcha den till min egna stil o inte ba "mjukisar/vanliga svarta legins o min fjåwtizjaacka<333" ;)
 

Inga kommentarer: