onsdag 20 oktober 2010

URF och SKANK och en köttklänning

Budade på en galet fin oanvänd Baseballjacka från SKANK STREETWEAR på tradera som ja hoppas sitter bra på mej !!:) velat ha en baseballjacka i typ 3 år men aldrig hittat nån bra och bara för att typ alla har det nu så hittar jag en.. hittade en på bik bok också i det materialet som aaalllaa små 11- 15åringar har nu fast den var lila o den var fin men fortf lite för trist.. så blev apglad när ja hittade denhäär :D!



Och så ser den ut bakifrån ;D




 








Iallafall, Igår så var jag och Vinne inne på URFs hemsida och jag blev gaaalet taggad på att dra dit i sommar! Har velat det två år nu så 3e gången gillt! Han säger att han lätt kommer fall han har cash i vinter (då biljetterna är som billigast) och Rogge e säkert taggad, Jag vet att Eve är taggad och nån mer är säkert också det, typ Sonia? Vi läste igenom deras regler och sånt men ingenstans på hemsidan står det nåt om droger hehe.. bara typ "Övriga regler är det som gäller överallt i Sverige". Så, high time festival here we come!;D

galet galet taggad! 









Och sen en sista grejj bara..



Lady GaGas köttklänning, jag vet att jag e last year men aaaah det e så gaaalet gaaalet äckligt!
Vissa som säger ba "Hon e så cool som vågar!" Men vadå vågar? Hon vågar tjäna crazyass mycket pengar med andra ord. Åter igen, ÄCKLIGT!!!

  



jUSTE, !!! Idag ska jag till stan o köpa ögonbrynpiercingsmycken för imorrn har det gått 4 veckor och då får ja byta :D)) yeey! kuuul! :D
På fredag ska win ha födelsedagsfest, kommer bli galet najs :) Inomhusfecke händer inte så ofta :)

Inga kommentarer: