tisdag 19 oktober 2010

Bloggin tinnie

Shit vad jag bloggar gärnet! Men det e för att ja sitter på en lektion där ja inte gör NÅNTIIIING!!!
Eftersom att jag inte har nånting för mej så googlade jag på mitt namn, vilket alltid e kul och jag hittade två grejjer som bara fick mej att tänka "WHAT?" så checka it out...

Jag minns att jag hade låten på hjärnan för några år sen och försökte hitta texten, Och ja va säkert inne på denhär sidan men asså what?? Varför står detdär längst ner om mitt namn?? Det ända ja gjort har varit att titta på texten... kind of weeerd.

Och sen detta, I något helrandom forum där jag absolut aldrig har varit så har nån randomsnubbe skrivit att jag har exklusive efternamn (Tack tack btw) Men ändå, Vem e han lixom? Läser men hela tråden så står det inget om mej eller nånting innan :P Its just.. weeerd.





Iallafall, slutar om en kvart :D! Men det e askonstigt, fanny gick iväg i början av lektionen, hennes saker ligger kvar men hon svarar inte på mobilen och hittar henne inte i skolan. Fattar inte! Jag tror ju att hon bara gått iväg och så men tänk om hon typ svimmat inne på toan eller nåt, you never know med henne :S

Och vinne svarar inte heller :( ska sova hos han inatt, kommer bli jetemysigt :)
Yes, nu ska ja prata lite med moooona (lärarn) sen slutar jaa!
<333

Inga kommentarer: