onsdag 27 oktober 2010

Lite random sådärva

Aa en bild när det fortfarande var lite sommrigt.
Iaf, sitter på min syrras nya laptop, den e naaijzie..

Behöver pengar :( Fast det är faktiskt nån som har budat på min Fred Perry tröjja på tradera nu :D! Woohoo, och om 4 timmar avslutas auktionen på min underbara kärleksskor, men måste ställa in mej på att nån budar över dom :'( < / 3 
Kanske ska hänga med rogge idag för han ska tattuera sej, och jag har ritat den :D! men kanske blir imorrn o då kan ja inte :(
Får se, väntar på att han ska ringa :)


Meeen asszzååå.. vad tänkte ja skriva.. Vinne har fått ett jobb :D typ, på tal om inget.

Men kan berätta att jag inte förstår varför alla (generellt) föräldrar e så galet emot piercings o tattueringar.. Piercings förstår jag minst, för tar man ut det blir det knappt något ärr. Och mamma tycker att det e mycket mer okej fall jag skulle ha fejkpiercing som satt där hela tiden och såg exakt ut som en riktigt o då bara skrattade ja åt henne. Då skulle det ju vara precis samma sak! Eller äre bara för att dt gör ont? Tycker inte ja att dt gör iaf :P O då säger dom "Det kan bli inflamerat!!!" Och?? Det e bara att badda :P haha jag o mami har haft disskutioner om dethär massa gånger o ja äger aaalla hennes argument. Så min slutsats är att det bara e en principsak för henne ;)

Cyaa

Inga kommentarer: