måndag 25 oktober 2010

Skoor

Sitter o har inget o göra på engelskan så kollar på massa hemsidor från google på olika platåpumps o partysulor. Asså så mycket ja har o göra när jag får cashflow nästa gång! (Typ julafton-min födelsedag!) typ dethär:

-Beställa ett par eller två snygga platåpumps från nelly, eller liknande hemsida.
-Tatuera mej
-Köpa en bowlingformad adidasväska, riktigt fräscha..
-En limpa, så  har man cigg för ett bra tag. Har funtat på det länge men aldrig gjort (Eller typ några gånger i nian då man hade en bra langare, fast han sålde iofs äckliga limpor..)
-Designa ett ett linne på nån hemsida o beställa hem, t.ex ett bobmarley linne!
-tokshoppa piercingsmycken och najzi örhängen på nätet

Dessa Marble från Nelly är mina favvo just nu, Riktigt najs mönster!

Lite fler, gillar dom i mitten också :)

Adidas bowlingbag, Tycker dom e skitsnygga. Men skulle vilja ha typ grön med gula detaljer eller blå med vitt :)




Tips för er som vill hitta najs partysulor:
Halens  <--lite B men vissa snygga grejjer
För er som vill ha extrema spiror tittar här:

Är plånboken lite gles så föreslår jag att titta på

Men dom har ju såklart inte lika stort sortiment..


För er som vill ha en sida med massa orginella piercingar klicka här!
Modehus.nu 






Jag kan rekomendera Tradera! Har handlat där massa gånger och har nog haft tur för aldrig blivit hustlad eller fått hem något helt annat. Har även sålt grejjer när man får ladda upp gratis annonser :) Har 3 stycken uppe nu, men ingen verkar vilja köpa :( Så irriterande kan dom inte bara buda!?

SNART LUNCH :)

Inga kommentarer: