söndag 24 oktober 2010

Söndagar är faktiskt sköna.

Det tycker jag. Alla bara klagar på söndagar och det är väldigt otacksamt då man hela veckan dör innombords när veckarklockan ringer. Och dessutom är det ingen press att man måste hitta något att göra på kvällen och dessutom fixa dricka och ojjoj mycket stressfaktorer på lördagar o fredag(Eller lovdagar). På söndagar ska man vakna vid lunchtid, dra sej i sängen tills det räcker o äta en skitgod frukost och man ska röra sej så lite som möjligt och spendera mestatiden av dagen sittandes/liggandes/nåt däremellan... ända trista är att man inte får lägga sig när man vill p.g.a skola dagen efter, iaf för mej börjar jag 8.30 måndagar till torsdagar >xW    men gör inte så mycket ;D


Aja min syra vill ha nätet nu (familjen delar på ett litet Tele2USB-internet sen några månader tillbaks för ATT INGEN NåNSIN KIRRAR VåRT TRåDLöSA JAG BLIR GAALEN!!! Men en rätt skön ursäkt för att inte släpa hem skoldatorn varje dag kanske ;D (På den funkar inte usb-nätet)


Såå iaf tänkte krydda inlägget(panchis) med o ladda upp lite pics från vinnes fest i fredas ;D


Jag o söta Heddi :) Min dator e så gaaalet seg så spana in alla bästa bilder på fb ;D


nattti <3

Inga kommentarer: