tisdag 19 oktober 2010

Oväntat svenska prov o pissväder o caféteriahäng


Random rätt ful bild från nåt random krök hos sebbe i min skola. Jag, Sony o en pundig emil i bakgrunden.



Hade svenskaprov på en bok som ja inte har läst, den heter Candide. Men det gick konstigt nog fett bra med tanke på omständigheterna ;D E rätt bra på att hitta genvägar på prov, Glidar(och ibland VG o MVG)-barn som jag är ;D)) Men ja orkar inte plugga oftast, its kind of boring o ja typ suger på o göra det så varför försöka lixom.

Har tydligen rätt mycket besökare på bloggen trots att jag aldrig ger ut min bloggadress vilket är rätt weird. Så ja e rätt nyfiken på vilka det är, hähä.

Fanny vill att jag hänger med till donken, ja paaallar inte :O

Och Larry svarar inte i telefonen och han har köpt cigg till mej o borde svara!!!



En sak som ja hatar med blogspot, VARFÖR HAMNAR BILDERNA ALLTID HÖGST UPP?? Ja vill ju oftast ha bilderna längst ner :(

Inga kommentarer: