torsdag 1 december 2011

1 - introduce yourself




TJa! Heter Tindra Tamara Varga Laurén, e 17 fast 18 om en månad, tycker det e rätt trist o presentera sej själv... man har gjort det typ HUNDRA gånger genom åren.. Meen aa dt finns ju en presentation till höger här i bloggen (iofs ganska ouppdaterad) men jaa gillar att göra spontana kul grejjer, hänga på fik o snacka crap i hundra timmar me mina fina vänner, fieeesta, shoppaa massa najs stuff, fixa mej o sånt,

äklskar reggae både svensk typ kapten röd o general knas, och gammal klassisk typ bob marley, också skånsk rap e ja jättesvag för typ timbuktu o svenska akademien osv.. annars lyssnar jag på i princip allt som e bra!

Jag älskar att ha egna grejjer o sticka ut på ett bra sätt, såå därför pluggar ja textildesign där ja syr egna kläder som ja btw fått mycke beröm för vilket känns skitkul, älskar även inredning o grafisk design.

är svag för mörkt hår, egen/cool stil( lr att personen bryr sej om sitt utseende), piercings o tattos. Även låånga killar. hah. Tycker inte killar ska ha överdrivet me muskler. Men inte va för taniga heller (;

Är som jag blir bemött. Är nån astrevlig o social blir jag det också, är nån dryg o översittare blir jag blyg o osäker.
I vissa samanghang tar jag lite plats o i andra tar jag mycke plats.

ser mej själv som en självständig person..

älskar färg!!

KAN inte hålla i pengar...

Har lätt för att drömma om saker, svårt för att förverkliga dom.. Iaf vissa grejjer. Tänker för ofta "ääh vaddå dt e väl ba nåt man drömmer om"
Annars är jag väldigt envis o tyyp vill jag få tag på nåt/fixa nåt så ser jag till att göra det också.

folk säger att jag är en översnäll person.. som tar för lite plats o gör för lite för mej själv o för mycke för andra. tar för mej förlite.

Är väldigt chill me allt, faktiskt. Min tröskel e jävligt hög..

aaa re va väl lite om mej :) !!

Inga kommentarer: