torsdag 29 december 2011

kör på med dom sista i samma inlägg förutom 31...

24 - your dreams



mina drömmar?? hmm vene, typ bli rik. Få jobb som inredare o kläddesigner (inte sy det själv då, bara rita upp hur dt ska se ut), bo i en fet våning i sthlm men ändå bott i malmö lr nåt innan, ha en microgris, resa mycke, aaa ni fattar.






25 - something that makes you angry

idioter







26 - your favorite song


byter ju typ hela tideeen men nåra ja lyssnat på sen i somras men aldrig tröttnar på e "Gungar fram" av Näääk o Nimo, "Vart jag mej i världen vänder" - alla vet vilka som gjort o qaa säkert nån mer...






27 - this makes me cry


hahaah, typ lyckliga lr sorgliga filmer, FATTAR INTE HUR jag kan ha blivit sån! Senast var igår när jag o kanini satt o tittade på Ice age som gick på 4an o i slutet var det en fin scen o ja typ fällde nåra tårar, assåååå shiiaaat ... så jävla otypiskt mej att va sån! När saker man ska gråta åt händer så har ja jättesvårt för o göra det, men typ skitgrejjer kan ja gråta åt.. :P






28 - someone sweet


hah ska inte skriva dt allra allra första som kom upp i min hjärna...

meeeen Manuka the micropig e fett söt ;)
typ den "kändaste" microgrisen :P






29 - favorite movie

veeene, oh brother where are thou e bra men ääh ja vene faktiskt







30 - favorite book

snabba cash e bra. har dock inte läst nåt ordentligt på flera år

Inga kommentarer: