torsdag 22 december 2011

Aaajuste.

Bloggade inget igår?

Menmen vi hade julavslutning i skolan, var en tävling me 5 stationer o sen julebord me massa gått :D det var najs!

Efteråt drog jag, eve o jenselie till lilla caféet och sen kom Jensys kompis Hannah o sen Renée, Maria o Hedda också :) Det var feeet proppat där igår asså! O skåningen tyckte ja var hans kaffe-upphällar-betjänt :( hah :) Men det var naaaaajs,
Sen drog jag o jens o eve till mej o käkade o typ tjillade, fick reda på att kvällsplanerna ändrats så rogge o vinne o dom skulle till en fest i Kungsängen, Ville ändå gjöra nåt så ja drog diit, för eve kunde inte o jensy bangade, när ja kom dit hade ja redan förat lite på pendeln (hehehe forever alone) o sen kom ja dit o dt va lite fuckat för polisen kom dit o tjillade o var inbjudare hahaah, typ 24/7, o nån jävla fjårtis ba "Jag anmälde..." Vi ba anmälde vad?? Hon ba "mej själv"... Ja o rogge titta på varran o typ börja asgarva hahaha ASSÅ WHAT?? Fattar fortf inte vafan va grejjen me det. Såååå polisen fortsatte ju att tjilla kvar där o snacka me fjårtisarna typp aa dt va lite skummt men aa vi drog sen typ rätt kort  efter ja kommit , sista pendeln gick då o aa pallade ändå inte va kvar.. men aa :) dt va tjill
nÄR ja kom hem satt min syrras pojkvänn o min syrra som  va tydligen också lite packad i köket så satt o fyllekäkade me dom ett tag. dt va naajs. Fick reda på kul grejjer om min syrras pojkvänns släkt heheheeh...

ajaaa, nu ska ja göra mej iordning för att dra till GGB :) ! pössssssss

Inga kommentarer: