tisdag 13 december 2011

kult


Mitt inlägg som fått mest sidvyer va när ja skrev om höftpiercing, o det har visats 2684 gånger :O jeeez.
 Har nog skrivit en del inlägg om piercings, men dom 3 populäraste av alla mina blogginlägg e om dt o har fått fett mycke sidvyer. Har provat själv o googla på det o då kommer typ min blogg först upp av alla sökresultat, på både "bilder" o "webben" på google. Undra va dt beror på? Rätt cool ju. Kanske för att ja väljer dom bilderna som e mest ögondragande.. hah nej faktiskt ingen aning (:
Min statistik ökar faktiskt sakta men säkert, nu för tiden har ja kanske runt 150 sidvisningar om dagen.

asså älskar bloggers statistik-system!! Som att ja kan se vad folk sökt mest på för o hitta min blogg :) Ett av de mest sökta e faktiskt mitt namn "Tindra Varga".. hah undra vilka som googlat mej :S

Inga kommentarer: