fredag 9 december 2011

9 - something you're proud of

Hmm, denhär var rätt svår tyckte jag.

Tänkte först skriva om papi. För han var så cool, men det e rätt sällan man faktiskt tar tid att uppskatta sig själv, o tänka "Fan va bra ja e!"

Men jag har kännt att dt ja alltid varit bra på typ e väl att rita, o i nian typ när ja började hitta min ritstil o inspireras av typ gatukonst o sånt kände ja mej stolt varje gång jag ritat något ja blev nöjd med.

Varje gång jag haft på mej ett plagg jag sytt själv o nån frågar vart ja köpt dt känner jag mej nog aldrig lika stolt som när jag säger att jag sytt det själv (faktiskt hänt flera gånger!).

Ja e stolt över att ja ändå äter nyttigare än va ja tror många i min ålder gör.
Däremot e jag fett ostolt över att ja känner mej stolt när jag ätit lite på en dag/period. Klart jag inte skulle banga på å går ner lite i vikt men känns som en dålig grejj o va stolt över .. :I



en tavla ja gjort o fottade i somras

Inga kommentarer: