torsdag 22 december 2011

för ja har trist

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? - nej, han är min vänn nu


2. Civilstånd? - salin alone

3. Har du någonsin förlorat en nära vän? - Scilla :(

4. När var sista gången du verkligen skrattat? - hmm, typ igår me eve hahah

5. Något är fel, den första personen du vända dig till? - beror ju på vad dt har me o göra?

6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? - säkert nån..

7. När var sista gången du grät mycket? - minns inte riktigt, början av sommarn tror jag

8. Är det någon du vill göra allt? - vill göra allt? prata bra sverige

9. Hur många kan du berätta allt för? - hmm kanske 3 lr 4 vene riktigt

10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - jaa :)

11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? minns inte vem senast va.. kanske Stella isf ja :)

12. Beskriv dig själv med ett ord?  vene

13. Har du något som hör till ditt ex? har för mej ja hittade nåt nyligen ja glömt ge tbax.. typ en film

14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? nej herregud verkligen inte!  (jieeens...)
15. Fullständigt namn? Tindra Tamara Varga Laurén

16. Favoritlåt? mååånga byter typ varje vecka men den ja har hungups på just nu e "titta när ja dansar"

17. Favoritfärg? rosa, lila o guld

18. Bästa vänner? sonky, jensy, eve, heddow, rogge.. alltså svårt o säga när man ibland glider ifrån varran osv men som dt ser ut just nu

19. Person jag saknar som gillade min status? öhh

20. Första kyssen? hehe... dampjonas

21. Sista kyss? den som sov hos mej sist hehe...
22. Första kram? ööh driverruuu lr...

23. Senast kram? heddow tror ja

24. Senaste meddelande från? telesvar

25. Senaste person som jag någonsin sett? mami?

26. Mitt missbruk? cigg o alc

27. Favorit butiker? HM, nelly.com, bikbok

28. Vem jag berätta allt för? redan varit?

29. Favorit djur? microgris :)

30. Lång? nej. är kort

31. Vem har mitt hjärta? typ ingen

32. Favorit film? vene

33. En hemlighet? att jag e bäst tihi

34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? kanske 8.

35. De flesta minnen med? typ sonky

36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? senaste året typ eve, jenselie,

37. De hetaste person som gillade detta status? ööh

38. Vem jag inte kunde leva utan? mami

39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? sonkydonk

40. Vem jag älskar mest? mami :)

Inga kommentarer: