måndag 26 december 2011

tjejmiddag

heheh, fick ju det kortfrågespelet i julklapp, o satt o läste igenom nåra frågor, o för ja har så trist så kan ja svara på nåra randomized frågor (om dt inte e nåt tråk typ) här. Roligare än dom vanliga frågorna folk svarar på i bloggar :)

btw asbra present-tips till nån tjejkompis lr syster lr nåt! väldigt rolig grej..

Skulle det störa dig om din kille hade flera tjejkompisar som han gärna umgicks med när du inte var med?
den e rätt svår. har alltid varit rätt smygsvartsjuk av mej..men ofta tänkt bort dt om dt inte e nåt obvious lr misstänksamt lr så... dessutom om ja känner "min kille" bra o om dt t.ex e en barndomsvänn lr så nån gammal vänn o som kanske heller inte ser så jättebra ut o som man träffat o kännt att dt e tjill :p haha då skulle dt inte va nån fara ;)

Om du kunde vara kille för en dag, vad är det första du skulle göra?
Asså ja tror alla tjejer svarar samma sak på denna: runka. bara för vi inte kan det!hah

Skulle du kunna tänka dej att inleda ett förhållande med din bästa väns ex om du älskade honom men samtidigt visste att det äventyrade vänskapen med henne?
hmm, asså, efter att själv ha varit i kinda denna sist (fast då jag var vännen alltså) twice typ, såå känns det ju lite, varför ska inte jag om alla andra gör?? (inte alla men you get it) dessutom alltid haft ganska lätt syn på att hålla på me nån som ens kompis hållt på me, kan jag svara: Kanske. Beroende på vem o vad som sagts.. o hur deras relation e nu osv osv..

Vilka europeér tycker du är allra mest störande när du är på semester utomlands?
SVenskar. SAJK!! Hah vene typ italienare?? Har nog ba varit utomlands på riktigt när ja var yngre=barn=inte lika många som ni vet är turriga mot än, men iofs var ju italienare det redan då?? Så ja, eeuw, undra hur dom skulle va nu lixom"! Turkarna var ju väldigt på men ändå inte så jobbigt .. dom va rätt snela ändå. Så jag säger italienarna.

Vem är den bästa älskaren du haft och vad var det som gjorde honom så bra?
aaah jeeez, vene om ja ska skriva detta i bloggen asså (; men egentligen säger ja att dt e två stycken...av olika anledningar. hah! mer får ni veta om ni spelar detta me mej nångång ;)

Har du någon gång sagt "Jag älskar dig" utan att egentligen mena det?
Yes, när man varit ung o dum o inte fattat vad det beytt. När man varit tillsammans me killar man i efterhand typ ångrar, iaf en av dom hehe.. Minns i 8an sa en kille till mej om sin tjej"förut var jag mer kär i henne men nu har jag börjat älska henne".. o då sa jag "det e väl typ samma sak?" JEEEZ!!?? Minns det så väl... ÅÅH VA MAN E ÄLDRE NU! fett sjukt! fjårtislove.

Om polisen sökte igenom ditt hem, vilket föremål skulle då vara allra mest pinsam om dom hittade?
Hahah, jaadu, Om man menar att dt e hemligt, eller bara hemligt för poliser? skulle ju va stelt om dom hittade mina "i nödfall"-cigg som ser ut som konstiga riktigt skumma joints som egentligen bara innehåller typ té tror jag haha.. gjorde dom för flera år sen!! alltså om dt va poliser.
Annars om dom skulle hitta skämtsaker typ som man fått av kompisar o så.. i dunno???

Vem av dom som befinner sig i rummet nu tror du är bäst i sängen om du skulle gissa?
Hahah är ju bara jag o Liljan i mitt rum nu men man har ju hört att kaniner e som dom e... (;

Har du nära vänner som aldrig sett din naturliga hårfärg?
Ja, majoriteten!

Det händer att porrstjärnor väljer sina artistnamn genom att ta sitt första husdjurs namn som förnamn o sin mammas efternamn som ogift som efternamn. Vad skulle du då isånnafall heta som porrstjärna?
Muselina Laurén... hah, kinky ;)

Hur skulle du ranka dig själv som sexpartner på en skala 1-10?
Hahah sjukt svår ju!! För alla gillar ju inte samma o ja har ju inte direkt haft sex me mejsjälv? Hah... beror helt på va den man cyklar med gillar men ja tror inte överdålig iaf , man har väl lite experiense lixoom

har du haft sönder en möbel när du haft sex?
ahaahha ja vene asså, kanske någons säng... i längden .. hmm kanske lite för obvious för bloggen. woops, who cares

Om du fick välja tre kändisar,vilka som helst, att bjuda på fest, vilka skulle det bli?
Gael Garcia Bernal (att haffa), Travis McCoy(att haffa2), Henrik Dorsin(att haffa3..SAJK!för han e så jävla skön heheeh fett kul ju fatta o va full o dampig, men ba om han va på fest som i grotesco typ heeh)

Var går egentligen gränsen för otrohet enligt din mening?
Otrohet, assåååå, av egen erfarenhet tycker jag att det finns två olika slags otrohet..låter lite djupt o töntigt, men alltså när man väl kommer dit själv så fattar man. Hmm, pallante skriva så mycke om dt här men otrohet är oftast inte så enkelt som bara vad man gör.. har ja lärt mej av att studera livets hårda skola hahah saaajkk men aa, o dom som e så naiva o säger "Jag kommer aldrig vara otrogen!" Eller "En gång otrogen alltid otrogen" kan gå o ta sig nånstans för vänta ba tills ni själva hamnar där/dt beror alltid på sitsen man sitter i, med vem tex, då kommer ni förstå vad jag menar. Hmm nu låter det som att ja typ varit otrogen o försöker bortförklara men neej asså det e inte så o dt e så komplicerat o privat  o baseras också på andra o grejjer så nu skriver ja inte mer!
hehe..waarröp

Kan du beskriva den absolut vidrigaste frisyr du har haft?
Hahahah i sexan när ja hade typ lite blått i luggen o rött i topparna o dt började blekas ur typ äääeehreva vidrigt

Skulle du kunna inleda ett seriöst förhållande me en kille som hade fyra skilsmässor bakom sig?
ööh.. neee, då e han nog ganska gammal... (för mej) lr bara väldigt..weerd om han i denna ålder varit gift 4 gånger? eller weerd för att han isf skulle ljuga om nåt sånt? hah! men om ja var vuxen så, asså, bara man inte gifter sej så? menar alla förhållande tar ju slut förr lr senare så då äre klart dt  göre me han också?? o palla gifta sej :p

Finns det något som du gjort och ser tillbaka på o tänker "Hur kunde jag vara så jävla dum?"
ööhhjaa gud shiiaaat massor! fjårtistimes<3, men typ när jag drack *-*** lr mitt fulafula brännmärke


Vilket är det i särklass mest romantiska ögonblicket i ditt liv?
Heh jaa asså ja e väl kanske liite oromantisk av mej så skrattar bort/blir stel när det blir sådär övercheezy, menmen när dt kännts mest romantiskt för mej minns jag inte,
men det som låter mest som en såndär riktig grejj som ba händer på film var när jag o en några år äldre göteborgare jag träffat kvällen innan 'cyklade' på en stor vit strand i falsterbo vid soluppgången en ljummen sommarnatt... (dt ligger i skåne, från den stranden ser man danmark i horisonten)
asså jeez, att ja gjort det haha. Minns dt som rätt onajs o jobbigt.. men tror ja skulle uppskatta det mer idag! ;)

Vad är den längsta tid du gått utan att dricka alkohol det senaste året?
jeez, vill knappt tänka på det, tror nog inte det gått en vecka utan alc..helt ärligt..på ett helt år! Men okej nån helg då o då har säkert varit clean o aa :) men vadå man e väl bajare? sommarn var galen. alc varje dag..

Kan du nämna en sak dom allra flesta inte vet om dig?
Jag o min syrra har gett ut en bok. Jag har ritat min kompis tatuering. Jag skickade in ett bidrag till miss world sweden (hehe var uttråkad o dt var enkelt). oekj det blev 3 stuff... en fjärde: Jag gillar att berätta stuff...

aaaaaaaaaaja nu räcker det nu har ja lökat här förlänge! Men dt e kuuul :D Inte för att ja hoppas att folk läser allt, utan man tänker igenom sej själv lite mer o tänker tillbaka på grejjer o så..
ut o röka!

Quaz out<33

Inga kommentarer: