torsdag 29 december 2011

2011(varning för långt inlägg)

Såg på nåra andra bloggar att dom gjort det, bland annat heddos, o dt e kul, sååå jag kör! Kollar igenom mina mobil-bilder för att kunna komma ihåg the major lixom.. (jag gjorde typ dethär med sommarnm, men ääh, nu äre månad för månad för hela året såå dt whatevs)


JANUARI

Jag gjorde inte så mycke, mådde fortf lite dåligt efter att Scilla dog. det var sjukt kallt those days o mycke snö.. minns vintern som lite sådär halvnajs. Ja o vinne tjillade mest hos han o åt o kolla film typ, jag vägde fett lite för att vara jag vilket jag nu ser på bilder(men inte såg då trots att ja vägde mejo såg siffran på vågen) Jag började byta rum på riktigt, dt var rörigt, jag var osäker på saker i mitt liv, började hänga me en viss dude som fick mej att inse att jag faktiskt var osäker på saker...

spelade även in en reklamfilm för metro me heddow o fanny  som jag av nån anledning i typ ett år fått för mej var på hösten i typ september??? sjukt...


tittar man på egobilder från tidigare "perioder" i sitt liv minns man verkligen exakt hur man mådde.. alla mina bilder från vintern e lite såhär... Jag får lite små-ångest känslor av dom


jag bytte rum o köpte ny fet säng


lite såhär... depp


jag shoppade mycket


sonky kom hem från thailand o då fick ja mitt älskade bobban linne


såhär snygga var vi inför inspelningen!

festade typ rätt mycke oxå, alc var helg! (CHECKA MIN ARM??! HAHA)


FEBRUARI

Ingen speciell månad alls! Jag fortsatte festa, dricka MC, tjillade i skolan,  fortsatte vara osäker över stuff, vara blek o smal, det var denna månad som lite knas saker hände tror jag(enligt mina mobilbilder men tror dt står fel datum på vissa??)
jag plattade håret varje jävla dag, blev tightare med jenselie, hängde hos rogge o började slipa på låten(trorjag), började festa me ellen, började dansa med Sean Banan.


ASSÅ! shiaat, drog inte äns in magen tror jag.. tog bilden för att se hur ja skulle se ut me höftpiercing. tycker faktiskt ja passar bättre i hur ja ser ut nu.. blää


började sy mer, jaa kom in i en kreativ period lite när ja orkade


tjillade me win

feztade


dansade o fastnade för magtröjjor vilket jag fortfarande är

i slutet av denna månad har ja för mej att dt va en rätt najs period, här var ja o sonk på ett litet tjillkrök i kista som ellen bjöd mej på som faktiskt va fett kul fast vi va några pers me massa 3.5or hahaha... jo det var jävligt kul!!!

MARS

var vinter men kändes på nåt sätt som om våren va på g ändå.. minns tydligt känslan då.. carl flyttade o hade krök/fest rätt ofta, köpte kläder som ja gillade fett mycke typ HMs blommiga vårkläder o ja fastnade för ljusgult o blommigt, dt va då ja började älska kombinationen av blommigt o typ svart skinn + feta guldörhängen typ... Fick verkligen ett grepp om min klädstil typ. Var nöjd me mitt utseende denna period har ja för mej, asså typ bra självförtroende. Blev ännu mer osäker på saker o ting..

Det va nu ja märkte att ja fortfarande inte mådde så bra som ja visste att ja kunde göra.. o inte hade gjort på ett tag. Men tänkte "äh väntar till våren"



feckat at carlans

rönninge ofc

tjillade mycke me jensy


va på ett event me jensy

Dt var mycke materialistiskt som gjorde mej så pass glad denna månad


solen titta fram mer o mer
 APRIL

Hade fortfarande ovanligt bra självförtroende, man har ju sånna perioder lix,  men minns dt just från då, mådde väl lite bättrre, det blev vårigt(älskar första vårkänslorna obeskrivligt mycke), sydde jättemycke,inflyttningsfecke hos simon settergren,  första utekvällen o grillningen i vitan (!), sen blev dt påsklov o drog ja till turkiet i slutet med mami o silke!


fastnade för vindruvor


vååår


tjillade i skolan... o rapeade mattias dator genom o sätta sexiga manga påsk-bakgrundsbilder på hans dator

vitan, första utekvällen!

inflyttningsfecke

bowlade me klassen

sydde sydde

TURKEEEEEY!


o tjillade på Panderosa bar, så otroligt sköna var dom!!!

dom trollade o jonglerade me eldflarror


o Silke fick va bartender

o så hittade vi några killar från kalmar!

o va me om en fin solnedgång på stranden :]
sen var vi tvugna att åka hem...
MAJ

Tror vi kom hem från turkiet typ 1 maj lr nåt, efter denhär resan upptäckte jag bohem-stilen o köpte massa bohemsmycken där som  blev mina små älsklingar i somras, hade dom varje dag! Love it!!
Blev brun o pallade inte riktigt platta håret längre, efter detta började jag hardcore sola solarium så ja blev jättebrun i slutet av maj typ  lr mot sommarn...
Livet lekte o kändes bra efter resan men dt höll bara i sej ett par veckor, sen blev jag sådär igen som jag varit innan. Bara fokuserade på att ja hade mått bättre o osäker över saker. sydde jättemycke  o hade två modevisningar(gick modell på en av dom me egensydda kläder)
ville bara att skolan skulle ta slut nununununnu

boheeemstyle ftw


BRUUUUN

valborg

valborg

sydde

modevisning på medborgarplatsen (den andra va i brunogallerian)


jennelie o jamie :) vädret va riktigt najs

Hedda o jag började skatea!


var på feezt....

började inse att ja skulle bli tvungen o ta ut min älskade ögonbrynspiercing för skiten aldrig läkte

kvällspromenixer

feezt hos emil

moppeturer me win


<>
ännu mer skate


JUNI

Skolavslutning o grejjer, o sommarn var äntligen här, woop woop!
Jag blev heelt klar me mitt rum! Utomhuskrök o grejjer.
Jag och vinne gjorde slut, jobbigt ofc men kändes ändå väldigt bra. Bra beslut.. Jag festade ...galet. Nästan lite väl galet. Bakisdampighet "uppfanns", träffade en människa jag egentligen ångrar, även fast ja e rätt glad över att saker blev som dt blev...vänskap testades och jag mådde jävligt bra, fan, nybliven singel!! Dagarna såg ut så att man vaknade bakis, stack ut o åt sushi lr pingvinpizza lr kebab me jensy lr sony lr heddo tror jag o snackade om gårdagen, var bakisdampig, tjillade hem o fixade sej, träffade vodka bilden, drog till rålis... kom hem 5 på morgonen.. OSV!
när ja väl inte alcade hade ja tjillkvällar hos jenselie

utefeckar... i början av juli, denna period innan sommarlovet började kände ja mej sjukt tom o va rädd för att börja må ännu sämre, ville verkligen inte, försökte må så bra himla tiden, fattade inte vad felet var trots att ajg hade tvekat o fudnerat över saker så länge...

andra kvällen på sommarlovet! satt o väntade på vodkabilen au ;)

ja o jenselie blev tighta som två kardborreband

heheheheeheheheheh no comments

bakisdagar o bakisdampighet

sjuka råliskvällar

även lite skinnis



donkenfika kvällar då man faktiskt inte kröka, typ efter vi varit o skejtat, typ början av juni, hehe söt bild på heddow :D
 faaan, nu börjar blogger lagga så jag fortsätter i ett inlägg direkt efter....

Inga kommentarer: