måndag 23 juli 2012

festival tiny

Försökte packa, började ta bilder på festivaloutfits ist... hah. Classic.
Tur att jag har imorrnkväll på mej också  o packa :)

4 av mina festival-chic-outfits, insåg att mina jeansshorts e jäävligt användbara.

O insåg att jag verkligen vill ha me mina platåconverse, FÖR VÄDRET I EMMABODA KOMMER VA BÄST :D kommer ju lixom inte bli lerigt så why not?(;

anyways:

första outfiten, typ random festivalchic bara. (Och exuse moi för att inte ha klippt bort mitt stökiga kök på sidorna men har inte nåt sånt program på min nya laptop)






e btw osminkad på alla bilder, så synd för den som bryr sej


outfit numero två, typ lite mer tiny-festival-outfit
mina boobs ser lite väl juicy ut i kameran, men irl e dt inte lika farligt :p


ingen jag skulle gå ut me i stan fr dt visar så mycke mage, Gått från o älska magtröjjor till o känna mej obekväm i det, men på festival kan man fan rocka magttröjjor utan o känna sig obekväm :D


outfit numero tre, Typ lite mer hootchie maaama, haha sajk, men aa kom inte på nåt bättre :p


hemmagjorda festivaltygpåsen blir ett måste iår också (;

outfit 4, typ chill lite bohemisk bara :)




3 kommentarer:

Hedda sa...

aah shit vad du kommer vara spejsad! Nu fick jag lite prestationsångest.. X)

Nina sa...

Heeelt galet vad snygg kropp du har bruden :)!!!

Tindra Varga sa...

ååh tack :D söton