söndag 1 juli 2012

igåår yaow

Var ju på freddies båtfest, dt va naaaz men va lite bakis o trött tyyp..  vi skulle ju ev dragit till fannys fest i vällingby sen men ääeehh dt vart ente så...
vi skulle tydligen på nån efterfest men sen så ba sluta han svara dem douchen hahah men dt va rätt tjill ändå för ja va så jävla trött :p
kom hem runt typ 4 ellr 5? Asså jag ba ställde väckarklockan på kl 1 idag ba för säkerhetsskull för jag jobbade idag (började 4)... o jag ba sov fett djupt fram tills väckarklockan ringde? :S heeelt sjukt... tjejmesömnbrist_93.. brukar ändå vakna typ 9 o sen 11 o seen kanske jag vaknar runt halv 2 men inte sådär.. kändes som klockan va typ 8 på morgonen o ja va tvungen gå till skolan typ ahaha....
jaaaaaaja, söndag idag o ba typ tjilla hemma :) sooft. ska fråga heddda om hon vill ta en kvällspromme lr nåt men blir ju inte direkt utgång.. skönt.

Hmm fast taggar sommar på onsdag o i helgen då sonky kommit hem :D wooopa!

här e pics jag tog igår:










spårade i badrummet yaaow



ahahahahahh feckat spåre!

inte lika spexigt som heddas ofysiskt möjligt pose men spårade ändå!

hahaah dräääggg

hehehe förlåt men den va så ruuulig <33

1 kommentar:

Hedda sa...

hahah lägg inte upp bilderna på mig i badkaret på fb! X)